مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-13اجتماعي

قرارداد سرویس مدارس باید در سامانه «سپند» ثبت شود 


رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گفت: قرارداد سرویس مدارس باید در سامانه «سپند» ثبت شود و شهرداری بر فعالیت شرکت های سرویس دهی نظارت کند.

- زنجان-رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گفت: قرارداد سرویس مدارس باید در سامانه سپند ثبت شود و شهرداری بر فعالیت شرکت های سرویس دهی نظارت کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید ملکی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حمل و نقل دانش آموزی اظهار کرد: اولیای دانش آموزان برای بالا بردن ضریب امنیت روانی دانش آموزان از ظرفیت شرکت های سرویس دهی دارای مجوز از شهرداری استفاده و از به کارگیری موارد متفرقه و فاقد گواهی صلاحیت خودداری کنند.

وی تصریح کرد: بدیهی است مسئولیت و عواقب سوء ناشی از به کارگیری هر نوع خودرو یا راننده ای که در چارچوب ضوابط آیین نامه ابلاغی نباشد متوجه شخص یا اشخاص به کارگیرنده خواهد بود.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان به آیین نامه جدید حمل و نقل دانش آموزی هیئت دولت مصوب 14 شهریورماه اشاره کرد و گفت: قرارداد حمل و نقل دانش آموزی بین اولیای دانش آموزان و شرکت های سرویس دهی با نظارت شهرداری منعقد و در سامانه الکترونیکی متعلق به وزارت کشور (سپند) ثبت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد سرویس مدارس باید در سامانه «سپند» ثبت شود 

قرارداد سرویس مدارس باید در سامانه «سپند» ثبت شود